Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Pane Bango, raději zpívejte a pečujte o kapelu, ten váš vlog je na rozdíl od vaší muziky totální nuda

0 0
možnosti
OU
LN

...aha...tak pokud tohle je mustr podle kterého mají..."videoblogy jsou budoucností blogů, na které se chystáme také zaměřit" konec citátu, zdroje zde http://ladislavnadvornik.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A160405_501856_blogidnes&razeni=vlakno&strana=2

pka je klidně možné že asi blogy přestanu sledovat

0 0
možnosti

Bezva vlog!R^ Radka Bangu mám ráda, takže jsem ho ráda viděla - tak trochu jinak:-)

2 0
možnosti
Foto

Za mě dobrý R^ ...........ráda jsem se zase po letech podívala na Barrandov a můj dětskej idol Míša David taky dobrý ;-)V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS