Krupka, cikáni, fízlové, náckové a platiči daní - desperádi

Tak se tak dívám na ta videa z Krupky a potichu si chaoticky přemýšlím.. Nejprve se strašně rozčílím a nadávám na ten rasismus v ČR, pak se ale uklidním a přemýšlím, proč se vůbec nějaký takový pochod nácků vlastně koná. Při čištění zubů si vzpomenu na afro-americkou historii a říkám si: „Sakra ti černí to měli v USA opravdu těžké.“ Zní to v tu chvíli, jako bych se jim téměř  vysmíval, protože to se mi to přemýšlí, vyvoněná koupelna, hadry od sponzora, doma samá technologie, parádní postel, mé přemýšlení se zdá být  v tu chvíli skoro provokativní.

Má snoubenka na mě nasadí takový pohled, že ani nemusí nic říkat. Její oči promlouvají –  Radku, ty si máš tak na co stěžovat! Její rozhořčení vystřídá úsměv a polibek. Když se pak spolu usadíme k TV a díváme se na další díl pěvecké soutěže Superstar, uvědomím si, že se ty holčičky fakt snaží zpívat jako černošky, zní to ale tak směšně. A to tam máme v jednom finálovém kole zahrát novou písničku..no teda. To už vibruje telefon a potvrzuje se výroba nového CD Gipsy.cz s názvem Desperado. Na chvilku si představuji, jak se daří nové písničce v rádiích a celý natěšený si představuji, kolik vydělám. Bohužel to vydrží jen pár vteřin, protože si spočítám, kolik z toho daruji našemu státu a z radosti je najednou zklamání. Cikáni jsou zloději..prý. A přitom CD si tu ukradne i stará babka z Humpolce. Zvláštní. Budeme rádi, když se nám vrátí náklady, na výdělek z nového CD ani nepomýšlím. Můj výdělek podpoří dalšího zkorumpovaného politika v jeho špíně, také tu babku z Humpolce a jak je vůbec možné, že jsem před pár minutami přemýšlel nad Krupkou? To nic..jsem jen cikán, co nemá čas přemýšlet nad blbostma, jelikož má příliš práce.. Che che, to mě čéče rozesmálo. Jo ho hooooo...

Má snoubenka se na mě opět podívá velmi pronikavým způsobem. Poslouchá ty moje kecy a s uznáním přikyvuje, že „cikán, co nemá čas“ fakt pobaví. Chce něco říct, takže ji rychle přeruším:„Sleduj! Právě před chvílí jsem si vyčistil zuby dle návodu hygieničky od mé soukromé zubařky, takže všechny ty speciální kartáčky, nitě a další blbosti, propláchnu si držku ústní vodou..co tomu říkáš?“ Odpověď už nestihne. Ve 21.30 řeším 4 telefonáty za sebou, 2 pracovní, 1 rodinný a zase 1 pracovní, do diáře si dávám poznámku „připravit podklady DPH,“ jdu na účet a počítám si, kolik mě bude stát odložené daňové přiznání, všímám si přibývajících termínů koncertů a oslovuji svou snoubenku: „Lásko, v září se žádná dovolená do Španělska zřejmě nekoná, máme tady sice nabídku na dost slušné hraní, ale daně v červnu budou asi husté.“ Ona na to:  „ Proč bychom nejeli na dovolenou? A já to nechápu, komu vlastně platíš ty daně?“ Připadám si fakt jak v béčkovém sitkomu, u kterého člověk neví, jestli má plakat, smát se nebo rozmlátit vzteky televizi. Má snoubenka se ptá správně – komu vlastně? Ráno odcházím na úřad, kde řeším záležitosti kvůli studiu na soukromé IT škole. Vše probíhá v pohodě, stojí mě to pár kaček, ale žádné drama. Stát si jen lehce přivydělal na něčem, co vůbec nechápu, vítejte na městském úřadě..

Před několika týdny se naopak stalo něco dramatického – ti jsem měl potyčku se starším pánem, který mě v Albertu sprostě předběhl a když jsem se jej slušně optal, kam pospíchá, odpověděl mi, že narozdíl ode mne pracoval a že mám jít do řiti. Potichu si pán zašeptal „..ty cikáne..“ Já jsem se šíleně rozeřval, ale nakonec jsem se uklidnil a řekl jsem si: „Blbče starej, já vydělám za rok to, co ty za celej život a navíc žiješ z mých peněz.“ No neřekl jsem mu to, protože byl starší a navíc to byl v podstatě hrozný sebeklam. Největší hrůza je totiž mít na účtě prachy, na které nemůžeš sáhnout, protože i když jsou jakoby tvoje, ve skutečnosti se tam jen ohřívají pro někoho jiného. Je to zvláštní, jak demotivující může být stát. Když víš, že čím víc vyděláš, tím víc ti stát sebere, nechce se ti vydělávat. Když bych pociťoval, že mě stát opravdu podporuje, asi bych si nestěžoval, jenže já opravdu nevím, za co platím. Přede mnou je svatba a já ji chci mít fakt velkou, chci krásnou nezapomentelnou svatbu. Jenže kde na ni seženu? „Já nechci dát 200 000 Kč těm zlodějským sviním, to jsou prachy na naši svatbu!“ Snoubenka přikyvuje. Souhlasí. Je mi to prd platné.. Stát na naši svatbu nedá ani halíř, bydlení nám nedá, nedá nám nic. Jedu si tak autem dál a už nepřemýšlím. Stejně je to mrhání časem. Volá mi matka a já se vracím do země Absurdistnánu. Mí rodičové jsou těžce nemocní, celý život pracovali. Teď je otec po mrtvici a i když má těžké následky, stát mu nehodlá dát invalidní důchod. Dobře, tak mi kašlete na svatbu, ale probůh nechte mýho fotra alespoň přežít! Ne. Ani to přežití stát nepodporuje a důchod co mají dnešní senioři? Už chápu rozhořčení toho dědka v Albertu – důchod v ČR je jako strčit si rohlík do zadku a podat jej poté hladovému psovi..

Má snoubenka říká, že můj smysl pro humor je tak trochu krematorium. Se tak zamyslím nad pohřbem a to už se opravdu přistihnu, že jsem asi úplně marnej. Jenže bez legrace ( což asi nepůjde ), víš čéče kolik stojí pohřeb?? Myšlenka na hrobnický humor mě přivede zpět do Krupky. Věřící tam konají bohoslužbu a fízlové do nich nalítnou jak do ožralých fotbalových fanoušků. Konečně si to ty plešky užívají – konečně můžou mlátit cikorky „jménem zákona.“ Připadá mi to, jako by se 2. Světová válka buďto nikdy nestala anebo už lidi úplně zapomněli, proč se stala. Kdepak, když zapomeneme svou historii, budeme si ji zřejmě muset zopakovat. Vidím Vandase a tu jeho pošahanou DS, jdou si spokojení ulicí pod ochranou ozbrojených nácků v uniformách. Paráááda. Na druhé straně hromada cikánů, z nichž 90% odmítá pracovat, vzdělávat se a žít podle normy českého standartu. Všude vidíš někoho, koho platí stát a nakonec zůstavají jen obyčejní platiči – tedy MY. Desperádi..

MY NIKOHO NEZAJÍMÁME?

1 ) DPH, daňové přiznání, hygienia, zubařka, práce, nemám čas, studium..

JSEM JÁ VŮBEC JEŠTĚ CIKÁN?

2 ) Náckové, DS, Vandas, fízlové, cikáni, příživníci, vykradači státní kasy..

TAK PROTO PLATÍM DANĚ?

3 ) Senioři, rodičové, školy, nemocnice, katastrofální silnice, podpora bydlení pro mladé atd.

JSEM SNAD BLÁZEN, KDYŽ MÁM POCIT, ŽE TOTO JSOU VĚCI, KTERÉ MÁ STÁT PRIMÁRNĚ ŘEŠIT?

Krupka a další takové ubohosti mi leží v žaludku a ne tolik kvůli tomu, že jsem kofola, ale hlavně proto, jelikož to stojí ČR neskutečné prachy – mé i vaše, pokud podnikáte. Štve mě to a navíc se tu necítím dobře. Chtějí se neplatiči, fízlové, áčkaři a náckové pobít? Tak ať se pobijou! Ale zadarmo a ať do toho netahají slušné lidi – ať už Romy nebo neromy. Boxerských ringů je v Česku dost..Hawk.

Autor: Největší Indián Radoslav Banga ( www.radoslavbanga.cz )

Autor: Radoslav Banga | pondělí 11.4.2011 11:24 | karma článku: 43,37 | přečteno: 13966x